wtorek, 19 lipca 2011

Pękający lakier do paznokci

Słyszeliście o pękających lakierach do paznokci? Ja przypadkowo natknęłam się na niego chodząc po centrum handlowym z mamą w Inglocie;-) Na początku mi się nie podobały, ale kiedy kupiłam taki to bardziej w sumie zrobiło na mnie wrażenie jak on pęka niż sam jego wzór, haha.
Na czym to polega? Nakładamy jakiś kolor na nasze paznokcie, kiedy one wyschnął kładziemy cienką lub grubą warstwę pękającego lakieru i możemy obserwować jaki robi się z niego efekt ;-)
Ceny takich lakierów są od 8zł do 30zł.
Polecam raczej kupno lakieru z jakieś lepszej marki, bo mam jeden z rossmana i można zauważyć wielką różnicę między wzorami:))





5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Rety! Wiedziałam, że czytanie tego bloga to sama przyjemność będzie. Fajnie, że jesteś na topie bo do mnie jeszcze słuchy o tym lakierze nie doszły.. Jutro w takim razie jadę go poszukać i jak będzie w normalnej cenie to go biore!! - Magda

Anonimowy pisze...

A mogłabyś wstawić i pokazać jak wygląda ten efekt na Twoich paznokciach?:)

Anonimowy pisze...

Mi osobiśce się bardzo podoba ten lakier;D:D Swietnie wyglada na paznokciach :D:D:D

Anonimowy pisze...

Też kupiłam w Rosmanie kilka bo były w promocji i poszły jak burza XD I uważam, że efekt też nie jest taki super porównując do paznokci z Twojej notki:]]] ale jednak paznokcie się wyróżniają ;P

ańa pisze...

Mogłabym, ale to jutro dołączę zdjęcie do tego posta ;)